Vtipy 2010 /11

image A je čas se opět trochu zasmát. Na řadu stížností, které označovali emailem distribuovaný JST_HUMOR přívlastky jako 'měkký', 'slabý' či dokonce 'místy k zasmání', jsem se rozhodl pro návrat k opravdové dřeni humoru. Dnešní vtipy tedy budou opravdu nevtipné, infantilní nebo trapné. Jako pojistka je včleněn Stierlitz, jištěn zezadu mojí oblíbenou kočkou pana Schroedingera. Jedem …
pepíčku řekni dvě zájmena.
kdo, já?
----------------
Cítíte se negativně? Zbavte se elektronu!
(Pozn: nebo lépe dvou, můžete-li)
----------------
Do baru vstoupí kněz, pedofil a násilník.
Objedná si pivo.
----------------
Schrödingerova kočka vejde do baru... a nebo nevejde...
----------------
SS pořádalo soutěž dvojníků.
První místo obsadil SS-standartenführer Stierlitz, který jako by z oka vypadl sovětskému rozvědčíku Isajevovi.
----------------
Stierlitz vykopl dveře a po špičkách se plížil k zamyšlenému Bormannovi.
----------------
echo "HEAD / HTTP/1.0" | telnet centrum.cz 80
(WTF!)
----------------
Přijde paní Budíková ze školních schůzek a říká manželovi:
"Ten náš mladej ve škole propadá, je prý nějakej opožděnej..."
"Cože? Opožděnej?! Pojď sem ty parchante, já ti jednu natáhnu!"
-------------------
Sedí dva budíky v čekárně u psychiatra.
- Dobrý den, s čím jste tady?
- No, já mám tiky. A vy?
- Já mám tiky taky.
-------------------
Jak se říká nefunkčnímu budíku?
Budíškničemu.
-------------------
na kolonoskopii: "A je to v prdeli!"

Komentáře